Student en Employer Branding

MA-IT wil door middel van korte video’s over de Summerschool en de eigen opleiding studenten zo vroeg mogelijk interesseren voor een baan in de automatisering. Door ook docenten van de opleidingen en experts van bedrijven te betrekken bij het delen van kennis en ervaring ontstaat een boeiend beeld van de diversiteit en complexiteit van deze vaak verborgen wereld in de ICT.

Klant:

MA-IT

Tools:

Video

Laat je inspireren

Mediavisie heeft voor MA-IT video’s en teasers voor op social media gerealiseerd. In deze Social Video’s krijgen studenten, docenten en decanen een beeld van inspirerende zomercursussen en training van 6 maanden om een vliegende start van je carrière te maken na het afronden van de opleiding.

Green Team Twente

MA-IT zoekt voortdurend naar nieuwe manieren om kennis te vergroten en te delen. Een van de manieren is het sponsoren van Green Team Twente. Studenten van de Universiteit Twente en het Saxion maken een jaar van hun studie vrij om samen de snelste waterstofauto van de wereld te bouwen. Elk jaar wordt een auto gebouwd met nieuwe features en innovaties voor de Shell Eco Marathon. MA-IT ondersteunt de studenten niet alleen met financiele middelen maar stelt ook kennis en tijd van een medewerker ter beschikking aan het team.

Ook toekomstige medewerkers inspireren?

Bel of mail met Rene

Rene Reitzema

Creative director