Een interactieve online rondleiding geven door school, hoe koppel je dit aan voorlichting en laat je het tevens conversies opleveren? De interactieve 360° tour die wij voor het Techniek College Rotterdam hebben ontwikkeld, laat de leerling alvast thuis kennismaken met de onderwijsinstelling.
Klant:
Techniek College Rotterdam
Tools:
360º
Videoproductie
Maak op afstand interactief kennis met de school
Als aankomend leerling wandel je door de school alsof je een open dag bezoekt. Alle scholen en klaslokalen van Techniekcollege Rotterdam zijn in kaart gebracht en in alle lokalen kun je een video bekijken of extra informatie opvragen.
Docenten en leerlingen vertellen
Je kunt denken aan een video van een docent, leerlingen aan het woord, maar ook het bekijken van de opleidingen, een test doen en je aanmelden voor een dagje meelopen. Omdat de tour onderdeel uitmaakt van de gehele Student Journey die Mediavisie voor Techniek College Rotterdam heeft ontwikkeld, worden de profielen geregistreerd in het leadmanagement-systeem waarin ook de event-registratie is opgenomen. Kortom een 360° tour als interactief onderdeel van de Student Journey.
3 cameraploegen, 9 locaties, 52 video’s
Mediavisie Content Creatie verzorgde in een paar weken tijd 52 video’s bestaande uit interviews met een leerlingen en docenten. Drie cameraploegen maakten op de verschillende locaties video’s en 360° foto’s.
Onze drive is het zichtbaar maken van jouw verhaal. Wij creëren impactvolle, boeiende en relevante content die jouw doelgroep aanspreekt en jouw merk laat opvallen in onze overvolle wereld vol informatie en communicatie.